perjantai 2. syyskuuta 2016

Kaikille pienille potilaille

Minä tiedän, miltä tuntuu olla sairaalassa ilman siihenastisen elämäni tärkeimpiä aikuisia, omia vanhempiani. Tiedän, miltä tuntuu olla peloissaan, jakaa huone muiden lasten kanssa ja itkeä pelkoa ja koti-ikävää yön pitkinä pimeinä tunteina, kun osaston käytäviltä kajahtelee hälytysääniä ja juoksuaskeleita. Tiedän tämä, koska olen sairastunut lapsena. Olin kuitenkin sairastuessani siinä mielessä hyvin onnellisessa asemassa, koska sairaalaelämäni alkoi vasta teini-ikäisestä, jolloin olen jo aidosti voinut ymmärtää, miksi isä ja äiti eivät voineet jäädä sairaalaan yöksi minun kanssani tai miksi uusista lääkkeistä tulee huono olo. Monella Suomen sairaista lapsista asiat eivät kuitenkaan ole näin hyvin, vaan he saattavat joutua olemaan jopa elämänsä ensihetkistä lähtien sairaalahoidossa ja taistelemaan hengestään. En siis epäillyt hetkeäkään, kun Nanna Kotiäidin elämää -blogista pyysi minua mukaan hänen aloittamaansa Pienille potilaille-keräyslippaaseen ja samalla tukemaan Kummien avulla pieniä potilaita sekä helpottamaan heidän oloaan sairaalahoidossa.


Klikkaamalla esimerkiksi blogini sivupalkissa olevaa Nella-nallea, pääset tutustumaan blogitiimimme yhteiseen keräyslippaaseen ja voit osallistua halutessasi keräykseen. 30% kampanjan tuotoista ohjataan Lastentautien tutkimuslaitokselle ja loput jaetaan Helsingin, Turun, Tampereen, Kuopion ja Oulun lastenklinikoille. Uskon, että yhdessä voimme saada paljon aikaan ja jo pienikin lahjoitus voi tarjota suuren avun kaikille pienille potilaille!


 

♥: Selina

 



12 kommenttia:

  1. Tää on niin mahtava tempaus! Tätä teidän keräystä saa varmaan mainostaa omassa blogissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei olisi hienoa, jos mainostaisit! Tämä tärkeä asia ansaitsee kaiken mahdollisen mainoksen! :) <3

      Poista
  2. Aina kun luen lahjoituksista mietin että pitäisikö. Ja hei, tämän kerran pysähdyin, ja lahjoitin <3 tärkeä asia.

    VastaaPoista
  3. Kiitos, että lähdit mukaan♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nanna, että pyysit mukaan ja aloitit tämän tärkeän keräyksen! <3

      Poista
  4. Hyvä kirjoitus tärkeän asian puolesta. <3

    VastaaPoista
  5. Mahtava juttu <3 pääseekö keräysporukkaan mukaan? :) laittele mulle vaikka blogin kautta sähköpostia tai jotain jos sellainen onnistuu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, asiaa pitää tiedustella keräyksen aloittaneelta Nannalta! Laitan sinulle vielä postia! :) <3

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥