maanantai 25. huhtikuuta 2016

Hulluna kevään valoon ja kirkkauteen

Minuun on iskenyt jonkinlainen kevätkärpäsen purema...tai pikemminkin muurahaisen, joita onkin kevään kunniaksi eksynyt meidän keittiöön aikamoinen lauma! Kevätväsymyksen tilalle on tullut intoilu kaikesta kirkkaasta, pirteästä, raikkaasta ja KELTAISESTA. Kyllä, keltaisesta! Huomaisin eilen ostavani sitruunoita vain ja ainoastaan sen vuoksi, koska ne ovat keltaisia ja näyttävät kauniilta hedelmälautasella banaanien ja keltapunaisen omenan kanssa - voihan keltainen! Olenkohan aivan terve?


Kaikki alkoi yhdestä pirteästä Vallilan matosta, joka kotiutui meille perjantaina. Viikonlopun aikana kotimme onkin täyttynyt vihreistä ja keltaisista yksityiskohdista, olen leiponut sitruunamarenki-piirasta, syönyt mangorahkaa ja tehnyt simaa tuplaten sitruunoiden määrän! 




Kevätväsymys on poissa ja nyt kesä saa tulla! 

Yön aikana ilmestyneestä takatalvesta huolimatta ihanaa viikko juuri Sinulle!

 

 

♥: Selina

 


Tekeekö kevät sinullekin kepposia vai olenko yksin fiilisteni (ja niiden muurahaisten) kanssa?

16 kommenttia:

  1. Ihana! Minä muuten huomasin myös, että meillä oli ihan "keltainen aamupala" eilen. Tein mango-banaani-smoothiet ja leikkasin esille myös jääkaapista hunajamelonia. Lisäksi meillä oli croisantteja, kermajuustoa ja keltaista paprikaa.. hahaa.. ihan vahingossa siis! Ihanaa viikkoa sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii ihanaa! :D Toivottavasti teidän perheen viikko on ollut ihana! <3

      Poista
  2. Ihana matto! Keltainen on niin ihana ja energinen väri. :)
    Minä olen huomannut, että pastellin sävyt ovat minulle mieleen tänä keväänä, etenkin minttu ja vaaleanpunainen. Minulle iskee keväisin aina jonkinlainen pesänrakennusvietti, sisustan ja askartelen uusia juttuja ja puutarhajutut alkavat kiinnostamaan, näin käy joka ikinen kevät. Minusta tällaiset energiapyrähdyskaudet ovat ihania! Tuo kurja takatalvi saisi kyllä luvan jo väistyä kevään tieltä.

    Oikein pirtsakkaa viikkoa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3

      Tämä energiapyrähdys oli kyllä odotettu ja tarpeen! :) Toivottavasti teidänkin viikko on ollut mukava!

      Poista
  3. Mä olen myös tykästynyt keltaiseen. Yritin pääsiäisenä viljellä sitä väriä niin paljon kuin pystyi ja vaihe on jäänyt vähän päälle. Ihana kevään väri, josta voi ammentaa energiaa ja virtaa päiväänsä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keltainen on kevään väri totta tosiaan! :)Iloa päiviisi Jani! :)

      Poista
  4. Mä oon vasta kuopuksen myötä hurahtanut keltaiseen :D Muurahaisiin en kyllä hurahda ja ne saikin meiltä häädön turvallisesti merisuolan avulla :D

    VastaaPoista
  5. Keltainen onkin tosi kaunis väri. Se on juuri niin kivan raikas ja muistuttaa alkavasta kesästä :) Ihanaa keväistä viikkoa,sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kesä, en malttaisi mitenkään odottaa! Mukavaa pian alkavaa viikonloppua teidän perheelle!

      Poista
  6. Oi ihania kuvia <3 Ja tuo matto, oi mikä ihanuus <3

    Minulla on kanssa meneillään joku värien energia vaihe, vihasin aiemmin oranssia ja keltaista. Nyt haluan sisustaa kotini oranssiksi ja lastenvaatteista haalin keltaista :D

    Ihanaa viikkoa <3

    Noi kuvat ovat vaan niin energisiä ja ihania <3!<3

    VastaaPoista
  7. Ihana matto!! Keltainen on yksi lempiväreistäni - kotoa sitä ei juuri sisältä löydy (vielä), mutta keltaiset kukat pihalla ovat pieniä aurinkoja :)
    Kivaa vappuviikkoa!

    VastaaPoista
  8. Oot sää terve, se keltaisen buumi vaan iski suhun vähän viiveellä mut hyvä että se nyt iski kuitenki ;) :D

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥