tiistai 9. helmikuuta 2016

#Ystäväkirja

Ystäväkirjat olivat iso juttu, kun olin ala-asteikäinen. Silloin kuvan kohtaan liimattiin koulukuva sillä vakioirvistyksellä ja kirjan kysymyksiin vastattiin tietenkin huolella. Voi miten ihania muistoja ystäväkirjoista saisikaan lukea, jos yksikään niistä olisi vielä tallessa! Varmat naurut sieltä ainakin irtoaisi tai vähintään huvittuneita hymyjä!

Sain kaaaauan sitten neljältä ihanalta naiselta ystäväkirjahaasteen, jonka on aloittanut pirtsakka ja myös minut mukaan haastanut Nadja Napsahduksia-blogista! Kiitos siis haasteesta Nadja, Niina, Minna ja Maria! Myösnakkasi minulle tämän haasteen, joten pakkohan tämä oli jo toteuttaa!

Haasteen säännöt:
-Voit kopioida nämä säännöt postaukseesi
-Kiitä haasteen antajaa ja mainitse Napsahduksia-blogi haasteen alulle panijana
-Vastaa sinulle annettuihin Ystäväkirja-kysymyksiin
-Lisää kuvaksi/kuviksi parhaiten itseäsi kuvastavia kuvia 
-Keksi uudet (tai käytä vanhoja :D) kysymykset blogiystävillesi
-Haasta mukaan ihania bloggaaja frendejä 

Kuvituksena haasteeseen käytin asioita, joita rakastan kollaasien muodossa.


1. Pituutesi ilman korkkareita? Pyörillä vai ilman? ;) Viimeksi pituuteni mitattiin ysillä ennen sairastumistani ja silloin minulla oli vartta (ilman korkkareita, käytin skeittikenkiä!) 172,5cm.

2. Lempinimesi? Ja mistä se on peräisin?
Minulla on monta lempinimeä, mutta yleisin niistä on kuuliksä! Minulla on hyvin valikoiva kuulo varsinkin, kun olen ajatuksissani! ;) Täällä blogimaailmassa käyttämä nimeni, Selina, tulee taas tylsästi omista nimikirjaimistani.
 


3. Minkä ruuan valitset lauantai-illalle, jos ei tarvitse miettiä kaloreita?
Ingman Creamy Mudcake-jäätelö. NAM!

4. TOP4 asiaa joita arvostat eniten ystävyydessä?
Rehellisyys, avoimuus, aito välittäminen ja ymmärtäminen.
 

5. Telkkarista: Moderni perhe, Kimmo, Salkkarit, Greyn anatomia vai Hottikset?
En katso telkkaria, mutta Modern Family on yksi suosikkisarjoistani telkkarin kilpailijan Netflixin puolella!

6. Rakkaimmat harrastuksesi, ja onko sinulla haaveissa aloittaa jotain uutta harrastusta?
Bloggaus on tietenkin ykkönen ja tasapainona arkeen käsityöt. Kiitos erittäin vakavan Neuloosin 
minulla on aivan kuivat kädet, eikä tekemisen puutetta A-murun päikkäriaikaan!



7. Haaveita joiden toivot toteutuvan lähitulevaisuudessa
Romanttinen miniloma Isimiehen kanssa! Tai no ulkomaillekin olisi kiva päästä ja ostaa uusi auto...ja uusi objektiivi....
 
8. Hattaraa vai pehmistä?
Pehmistä!
 
9. Ripsiväri, kestoripset, vai naturell? 
Naturel on mun juttu!
 
10. Mottosi <3
Mä olen tylsä ja sanon, ettei mulla ole mottoa! Minä vain elän päivä ja hetki kerrallaan, niin ja nautin joka hetkestä!
 

Nakkaan ystäväkirjahaasteen kahdelle ihanalle ystävälleni, joten ottakaa kopit Mabn ja Lindiz!

 

♥: Selina

 


Oletteko te täyttäneet ystäväkirjoja lapsena?

14 kommenttia:

  1. Oho sinähän olet saanutkin tämän haasteen moneen kertaan. Minäkin ehdin haastaa ainut tähän jokin aika sitten. :D

    Näitä on kyllä aina kiva lueskella. :)

    Minä olen täyttänyt ystäväkirjoja lapsena. Toivottavasti lapset täyttelevät niitä edelleenkin, jää kivoja muistoja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai voi ei!! Multa on mennyt taas ohi, eikä tämä ole eka kerta! Anteeksi! <3

      Poista
  2. Kuuliksä :D se vois olla munki lempinimi :D Ja Ingmanin Mudcake <3 ihan parasta!!

    VastaaPoista
  3. Ingmanin mudcake jätski. Say no more :D

    VastaaPoista
  4. Oi minäkin muistan ne suorastaan pyhät ystäväkirjat, joiden sivuille liimasi kauneimmat tarrat ja piirteli koristeeksi Nuuskamuikkusia. Ja tietysti vastasi kysymyksiin myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana sinä! Mä liimasin koulukuvan ja piirsin sellaisia hiiriä, jotka olin nimennyt Miisuksi! :D

      Poista
  5. Eikö Selina olekaan sun oikea nimesi? :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥