torstai 4. helmikuuta 2016

Somekoukku, täältä tullaan!

Tekniikka kehittyy jatkuvasti ja ihme kyllä niin minäkin! Tänään olin niin hurja ja blogi liittyi Instagramiin, jonne ihmiset postaavat isoja ja pieniä palasia elämästään kuvien hashtagien muodossa! Miksen tehnyt tätä aiemmin, Insta kun vaikuttaa varsin mukavalta paikalta? No koska LUMIA! Minulla oli Lumiassani tuhoon tuomittu kamera, joten instaus ei vain iskenyt pelkästään laadullisista syistä. Kuitenkin Isimiehen yllättäessä minut uudella luurilla tämäkin ovi oli kokeiltava, joten nyt äiti kelaa myös Instassa! #katastrofinainekset, #anteeksikaikille, #voielämä
 
Tehdään tästä turhakepostauksesta edes hieman hyödyllinen teille lukijoille ja päivitetään pitkästä aikaa blogin seurantakanavat! Blogin seurantakanavat ovat edelleen näkyvissä  sivubannerissa esittelytekstin alla ja niitä klikkaamalla (tai tämän postauksen kuvalinkkejä käyttäen) voitte seurata blogiani täällä Bloggerissa tai halutessanne myös Bloglovinissa, Blogipolussa, Facebookissa ja nyt myös Instagramissa! Tekstejäni julkaistaan myös pari kertaa kuukaudessa Mediaplanetin kansanterveys.fi -sivuston blogissa. Uusimpaan postaukseen pääsette tästä. Lisäksi osalle blogin seuraajista oli epäselvää jatkanko kelaamista blogimaailmassa Kaksplussalta eroamisen jälkeen ja kyllä, blogi jatkaa tässä samassa osoitteessa kuten tähänkin asti. Ainoa muutos on se, että kun eromme astuu virallisesti voimaan kahden viikon kuluttua, Kaksplus pakkaa logonsa ja karusellinsa mukaansa ja minä jään jatkamaan bloggaamista tänne Bloggeriin kuten ennenkin. Blogini kautta ei siis enää pääse klikkailemaan Kaksplussan muihin blogeihin niin kuin nyt karusellin ansiosta, mutta ei hätää. Kaksplussan sivuilta pääsette edelleen lukemaan kaksarilaisten kuulumisia! 

.. ...

Mukavaa torstai-iltaa ja alkavaa viikonloppua kaikille! Minä menen takaisin instailemaan uudella luurilla ja toivottavasti löydän Instagramin ihmeellisestä maailmasta paljon tuttuja! ;)

 

 

♥: Selina

 


31 kommenttia:

  1. Kiva - sitten sielläkin törmätään :)

    VastaaPoista
  2. Hahaa! Jee, tervetuloa somekoukkuun :D Ja toivottavasti mun blogin mobiili toimii sun uudella hienolla luurilla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa tää on niin kivaa!!! :D Koukussa ollaan!

      PS. hyvin toimii! ;)

      Poista
  3. Jee! Kiva, tuun seurailemaan :) insta on NIIIN KOUKUTTAVA :D

    VastaaPoista
  4. Täältä tulee kanssa yksi seuraaja! :) Instagram on kyllä paha, siihen jää koukkuun...:D

    VastaaPoista
  5. Insta on kyllä hurjan koukuttava :D Mun ei pitänyt mihinkään tuollaisiin ikinä liittyä, mutta niin se mieli vain muuttui miehen iskettyä kunnon puhelimen kouraan :D Nyt siis hoen etten ainakaan mihinkään facebookkiin ikinä liity, mutta tällä kokemuksella olis ehkä parempi olla sittenkin vannomatta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi elämä, huomattu on! :D Heh, sama täällä! :D

      Poista
  6. Nyt on käyty painamassa seuraa nappia :)

    VastaaPoista
  7. Hahaa, tsemppiä matkaan somemaailmaan! ;) Mä olen toistaiseksi pysynyt kaukana instasta, mutta tule mainostamaan jos se tuntuu pidemmän päälle hyvältä jutulta niin voisin itsekin tutustua tarkemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos! Hei uskon, että insta olis JUST sun juttu! ;)

      Poista
  8. Jee, täytyykin etsiä sut instasta!
    Mä rakastan instaa ja pari kuvaa joka päivä sinne iskenkin :-)

    VastaaPoista
  9. Kiva kun oot Instassa, aloinki heti seurailemaan! ;)

    VastaaPoista
  10. Kuinka monta juttua sulta on julkaistu kansanterveys.fi- sivustolla? Mä oon lukenut kaks. Voisitko laittaa aina tiedon uudesta tekstistäsi tänne blogiisi, niin tiedän käydä lukemassa? Kiitti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaksi tähän mennessä. Olen laittanut ekasta postauksesta maininnan blogiin ja samoin tästä uusimmasta. Tässä sinulle linkit vielä kommenttiin.

      Eka: http://www.kansanterveys.fi/blogi/kun-aiti-kelaa-elamaa

      Ja toka: http://www.kansanterveys.fi/blogi/kun-aiti-kelaa-matka-kohti-yhteista-unelmaa

      Poista
    2. Kiitti! Nämä onkin ne kaksi, jotka olen lukenut.

      Poista
  11. haha varaudu, Insta on koukuttava, tervetuloa sen ihmeelliseen maailmaan! heh ;D

    VastaaPoista
  12. Instagram on kyllä todella koukuttava! :D Ja kivaa että sut löytää myös sieltä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, huomattu on! :D Kännykkä saa olla jatkuvasti latautumassa! ;)

      Poista
  13. Some-koukku on parhain koukku :D

    Ensin mulla oli Instagram. Sitten tein ison päätöksen alkaa julkaista Instagramissa myös sairastamisen maailmaan liittyviä kuvia (http://www.lily.fi/blogit/lusikoita-kiitos/sairaat-valokuvat). Sitten vuosien painostuksen jälkeen viimein viime marraskuussa avasin blogin (http://www.lily.fi/blogit/lusikoita-kiitos/vastaus-pyyntoihin). Ja sitten eilen päätin avata blogille oman Facebook-sivun, jotta kaverit eivät saisi minulta aina vain julkaisuja blogiini liittyen (https://www.facebook.com/Lusikoitakiitos/). Menin siis hieman toista päin kuin sinä S :D

    Näihin kaikkiin juttuihin jotenkin jää koukkuun. Tietyllä tapaa olen jäänyt koukkuun myös tiedottamiseen ja puolestapuhumisen juttuihin. Mutta helpoin koukku on itselle ollut kyllä Instagram, ja siitä se kaikki oikeastaan lähtikin. Kokemuskouluttaja koulutuksessakin muistan ajatelleeni, että hei mähän olen tavallaan jo tehnyt näitä juttuja pidempään, kun kuvin olin tarinaani jo esille tuonut.

    Tiedätpä kuka A. Ryhtyy heti instassa seuraamaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla sinun some-koukun etenemisestä! ;) <3

      Poista
  14. Tervetuloa instakoukkuun! :D Hei, toimiiko sulla hymiöt siellä? :D Mun Huaweilla ei toimi ja potuttaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heidi! :)

      Ei mullakaan toiminut aluksi, mutta latasin Google Playsta Ginger näppäimistön, löytyy hakusanalla Ginger keyboard. Se piti asennuksen jälkeen asentaa oletusnäppäimistöksi, niin sen sai käyttöön. Siinä oli mukana hymiöt. :) Niin ja en olisi itse osannut, mutta pikkusisko auttoi! :D Apua olen vanha!

      Poista
    2. Kiitos vinkistä. Yritän tota! Jonkun keyboardin latasin, mutta se varoitti, että saattaa tallentaa salasanoja tms. Siinä kohtaa tämä vanha pelästyi. ;)

      Poista
    3. Heh, minullekin tuli se ilmoitus! Minä luotan ilmeisesti tekniikkaan viimeiseen asti! :D

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥