perjantai 12. helmikuuta 2016

A-muru postaa: Taaperon ystäväkirja

Hei Ninni ja kiitos, kun haastoit äitini Taaperon ystäväkirja -haasteeseen! Tämä haaste tulikin sopivasti, koska äitini vastasi juuri #ystäväkirja -haasteen kiperiin ja kutkuttaviin kysymyksiin, ja koska olen uhmakas taapero, minun täytyy tietenkin saada juuri samat asiat kuin muutkin, joten tässä vastaukseni Taaperon ystäväkirjaan!


Nimi (oikea tai jolla esiinnyt blogissa) ja blogin nimi:
 
*Sanoo oikean nimensä.
 
Ikäsi:
 
Näin vanha! *näyttää kolmea sormea.
 
Parasta just nyt:

Leikkiä muumitalolla!
 
Lempiruoka:

pagetti ja jauhelihakastike
 
Lempijuoma:

Vain maito ja vesi.
 
Suosikkileikkini:

Hippa!
 
Harrastukset:
 
Hmmmm....hallastan viulun soittoa! Jatkokysymys: MISSÄ SUN VIULU ON? No ei mulla ole sellaista. Minä haluan tumpetin (trumpetti)! No maalaaminen on mun harrastus! Entäs baletti? Joo hallastan kanskin balettia! Baletti on kivaa!
 
Idolini:

Sinä! *Osoittaa minua, ja sitten pinsessa (prinsessa). Vaikka Elsa ja Aileli (Ariel). *Katsoo avustajaa :Sä et ole mun suosikki, koska sä teet kastiketta ja jossa on kanoja!

Valitse parempi vaihtoehto potta/vaippa, auto/juna, kukkakaali/parsakaali, lämmin/viileä ja oma sänky/äidin kainalo:

1. Vaippa. (!!!? Sanoo päiväkuiva tyttö!)
2. Juna, koska mä tykkään olla junan kyydissä!
3 Kukkakaali, koska minä tykkään kukkakaalista.
4. Lämmin, koska minä tykkään, kun on lämmin.
5 Äidin kainalo, minä tykkään kun se on sun. Minä tykkään olla sun vieressä! 
 


Minä haastan vastailemaan Taaperon ystäväkirjaan Avan Tyttökullat-blogista, Vilkun Hulivilini-blogista, Olivian Kun haaveet muuttuvat todeksi-blogista ja Aavan Yli pyykkivuorten läpi lasikattojen-blogista!

 

♥: A-muru



Haasteen on laittanut alulle Iina Bebe au lait-blogista ja Nöpsyn ihania vastauksia voitte lukea tästä!

26 kommenttia:

  1. Kiva että tekin lähditte tähän mukaan, näitä on niin kiva lukea, etenkin kun lapset voivat vastata mitä tahansa. :)

    Ihana "viulua soittava" prinsessa teillä. <3

    Olen muuten huomannut että teidän A-murulla on monesti samanlaisia vaatteita kuin meidän Sennillä. Tuo raidallinen Myy-tunika löytyy myös meiltä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos haasteesta ihanat! <3 Ja niin totta, jokaisen kysymyksen jälkeen iski jännitys, mitä neiti vastaa! :D Ja arvaa kuinka minua nauratti, kun A:kin valitsi potan sijaan vaipan aivan kuten Senni! :D

      Hihii, kiva kuulla että meillä on samanlainen maku! ;) <3

      Poista
  2. Lapset on kyllä niin ihania ♥

    VastaaPoista
  3. Ihania lapsen vastauksia. Olen eka kertaa sun blogissa ja liityin lukijaksikin. Ois kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ja tervetuloa! Tulen ehdottomasti vastavierailulle, kiitos kutsusta! :)

      Poista
  4. Ihana A-muru! Äidin kainalo on paras paikka <3 Olivia kiittää ja vastaa piakkoin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se taitaa olla, äidinkin mielestä! ;) <3

      Kiva kuulla!

      Poista
  5. Tää on niin ihana haaste! Ja suloiset vastaukset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi nämä lapsiin liittyvät haasteet on aivan ihania! :) Kiitos! <3

      Poista
  6. Ihana A-muru <3 :)
    Mäkin haluun tän haasteeeen :)

    VastaaPoista
  7. Voi miten ihana A-muru, tuli niin hyvä mieli tätä lukiessa. Äidin kainalo on tietenkin paras paikka <3 :')

    VastaaPoista
  8. Vo, äidin kainalo! Se on kyllä paras paikka. :)

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. A sanoisi tähän varmasti itsevarman kolmevuotiaan tavoin TIETENKIN! ;) <3

      Poista
  10. Jee, tää on kiva! Kiitos haasteesta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä! <3 Innolla odotan teidän postausta! ;)

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥