torstai 1. lokakuuta 2015

Ja kyllähän minä!

Törmäsin kesän aikana monessa blogissa En ole koskaan... -postauksiin, joissa bloggaajat listaavat asioita, joita he eivät ole koskaan tehneet. Yksinkertaista. Ajattelin itsekin toteuttaa tämän haasteen, mutta postausta luonnostellessani huomasin, että minähän olen tehnyt vaikka mitä!

Minä...


...hajotin teininä Isimiehen CD-levyn ja syytin siitä uhmaiässä olevaa Emma-pikkusiskoani. Ups, sattuuhan sitä!

...luen joskus salaa Isimiehen Facebookia. Tiedetään, paha, mutta joskus kun menen Faceen hänen koneellaan, niin sivulla on automaattisesti hänen käyttäjätunnuksensa ja salasanansa, kuten minunkin omalla läppärillä, ja sitten kirjaudun sisään ihan vain huomatakseni, että olen joko miehistynyt tai sitten väärässä profiilissa. Ei kai se haittaa, vaikka sitä kirjaudu ulos-painiketta etsiessäni luen parin (10) Isimiehen kaverin statukset, eihän? 

...jätän joskus hampaani illalla (yöllä) pesemättä. Aamulla sitten harjaan ja puunaan senkin edestä!

...pelkään järvessä uidessani kaloja. Ahvenet ovat kamalan pelottavia ja varsinkin hauet! Pelkään, että ne purevat lähes tunnottomiin jalkoihini. Tästä syystä heitän talviturkin aina vain puolittain ja konttaan järven rantavedessä.

...lupaan aina mennä ajoissa nukkumaan, mutta... tiedättehän, bloggaan usein öisin! ;)
...olen yleensä varsinainen apinanainen! Säärikarvani tarvitsisivat kovemman luokan myrkyn hävitäkseen, koska sheiveri menisi todennäköisesti tukkoon jo ensimmäisellä vedolla - kiitos kylmän kesän ja legginsien!

...haaveilen tatuoinnista. Osaisinpa vain päättää millaisesta!

...rakastan syksyn pimeneviä iltoja.
Rakastan blogata kynttilän valossa. Ikävöin kuitenkin  kesää.

 ...olen hygieniahullu. Pesen käsiä useita kertoja päivässä (lue: liikaa). Tämän vuoksi ostankin nestesaippuaa aina niissä useamman litran kanistereissa...käsidesistä en kehtaa edes kirjoittaa!

...vihaan ottaa selfieitä...ja täällähän minä - taas! ;)

Kyllä, minä se olin!

...hamstraan kauppakuitteja. Lompakkoni oikein pullottaa kauppakuiteista ja sen vuoksi tulee välillä rikas olo - minulla ei ole koskaan käteistä.

...puhua pälpätän pakatessani ja kun olen stressaantunu: "Sitten pakkaan vielä... " Mitäs vielä puuttuu?"

...vihaan kulmien nyppimistä! Tästä syystä kulmani hoitaa yleensä pikkusiskoni Emma.
...nukun aina sukat jalassa. Olen tehnyt näin lapsesta asti - vihaan varpaitani.

...sanon aina nukkumaan mennessäni A-murulle ja Isimiehelle rakastavani heitä. Jos en ole kotona, kuiskaan sen hiljaa pimeyteen.


♥: Selina



No mutta mitäs TE teette? ;)

14 kommenttia:

  1. Hmm onkohan joku siskoistasi, ehkä kaksoissiskosi töissä S-Market Kivistössä? Olin sielä pari viikkoa sitten ja yhdennäköisyys kanssasi oli huomattava :)

    VastaaPoista
  2. Heitin sinulle haasteen blogissani :)
    http://rapaajaroisketta.blogspot.fi/2015/10/my-blog-story.html

    VastaaPoista
  3. Kiitti päivän nauruista! Mulla on sama säärikarvojen kanssa. Lisäksi en pysty niitä sheivaamaan itse, joten mieheni joutuu hoitamaan senkin homman. Lisäksi minulle on iän myötä alkanut kasvaa leukaan hormonikarvoja. 17- vuotias tyttäreni joutuu nyppimään niitä pnseteillä yökötyksestään huolimatta. Olen lohduttanut häntä, että eiköhän sama ole hänelläkin joskus edessään...

    VastaaPoista
  4. Selina is back! :) <3
    Tuolla oli paljon asioita, jotka minäkin tunnustan tehneeni tai jättäneeni tekemättä (olipa hassu taivutusmuoto).
    Iloista mieltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D ♥ Iloista mieltä ja aurinkoista lauantaita sinulle! :)

      Poista
  5. Mäkin jynssään käsiä koko ajan. Vaikka koti saakin olma vähän rempallaan ja mullinmallin, niin käsiä pesen usein, aika rasittavaa välillä :) Tatuoinnista myös haaveilen, kun saisin vaan suuniteltua sen loppuun. Ja syksy ja kynttilät on myös lemppareita.
    Lisäksi ulkoilen joka päivä, paitsi tietty sairastaessa. En osaa olla koko päivää sisällä. Siivoa liian harvoin. Leikin paljon. Stressaan liikaa. Napostelen kaikki illat. Hah, siinä mitä tuli nopsaa mieleen.

    VastaaPoista
  6. Hihiii <3 Ihana postaus ja ihana sinä :D ps. kuulostipa tutulta tuo kalojen ällöäminen ja ne prrkuleen säärikarvat :D :D

    VastaaPoista
  7. Kiva postaus ja hyvin olit toteuttanut tämän :) Sulle sopisi kyllä hyvin tatuointi! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Niina! Voi varmasti sopisi, jos vain tietäisin MILLAINEN ja MINNE :D

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥