torstai 4. kesäkuuta 2015

Mistä on Kun äiti kelaa -blogi tehty?

...Ideoista, ehkä joskus jopa hyvistä ideoista, joita tupsahtelee mieleeni välillä kuin sieniä sateella ja välillä sitä sadetta ei kuulukaan - edes sadetanssi ei auta!
 
...Sairaudesta. Niin, valitettavasti tämä on yksi merkittävä asia, mikä tekee blogistani erilaisen ja ehkä jonkun lukijan mielestä jopa mielenkiintoisemman kuin muut juttuni. Ihminen on utelias luonne ja minä olen rehellinen. Mietin pitkään panttaanko sairauttani, enkä puhu siitä lainkaan blogissa, mutta koin että minun on todella vaikeaa kirjoittaa ellen ole täysin rehellinen itseni suhteen. Sairaudesta kirjoittaminen on ollut myös minulle voimaannuttava kokemus ja sen kautta olen saattanut jopa auttaa muita ihmisiä. Blogini on siis välillä sairas, mutta samalla varmaan ihan kiva.

...Sydänkasvoisesta A-murusta - tietenkin. Eihän perheblogi voi olla perheblogi, jos blogielämää ei ole vilkastuttamassa ja rikastuttamassa bloggaajan oma lapsi.


...Rakkaudesta kirjoittamiseen. Olen aina rakastanut kirjoittamista ja vaikka tekstini ei olekaan virheetöntä, niin olen silti huomannut kehitystä näiden blogikuukausien aikana. Välillä pohdin useamman illan postausta, mutta kun olen saanut sen päässäni valmiiksi naputtelen sen koneelle illan ja alkuyön aikana - minun omalla ajallani.

...Valokuvista, joista osa on täyttä sutta ja sekundaa ja osasta olen jopa ylpeä. Uusi kamera antoi lisäpontta bloggaukselle...ja toi blogiin valtavan määrän kuvia. ;)

...A-murun kanssa touhuamisesta: Leikeistä, ulkoilusta, askartelusta ja hömpöttämisestä. Niin ja tietenkin siitä tärkeimmästä, rakkaudesta.


...Yöheräämisistä postausideoiden ylöskirjaamista varten. Tapahtunut monesti!

...Äidin harrastuksista: Leivonnasta, käsitöistä ja valokuvauksesta.


 
...Mielenkiintoisista blogikollegoista, joilta saa ideoita, inspiraatiota ja upeita lukuelämyksiä.

... Blogiystävistä, joista saa tukea ja apua niin postauksiin kuin elämään.
Kiitos Lindiz, että olet olemassa!

Niistä on Kun äiti kelaa -blogi tehty - ja se on minun näköinen!


 

♥: Selina





Blogikollegat: Mistä on teidän bloginne tehty?

12 kommenttia:

  1. Saako kysyä, että miksi A murun kasvot on peitetty sydämellä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun aloitin bloggaamaan päätin heti, että haluan suojata lapseni anonymiteetin tuolla postauksissa vilahtelevalla koomisella sydämellä niin kauan kun hän ei osaa ite päättää laitetaanko hänestä kuvaa nettiin vai ei.Todennäköisesti kuitenkaan hänen kauniita kasvojaan ei tulla koskaan näkemään blogissa. Samasta syystä lapseni on sanut nimen A-muru, parempaa en keksinyt silloin. :D En kuitenkaan katso kieroon niitä, jotka julkaisevat lapsestaan kuvia ja nimen blogeihinsa - tapansa kullakin. Itse tykkään lukea enemmän "kasvollisia" blogeja, mutta tämä blogi on minun näköinen, joten A-muru on piilossa. :)

      Poista
  2. Mun blogin tärkein tekijä on yön pikkutunteina tulleet postausideat ja uniset ajatukset ;p mutta myös ihmettelystä, toiveista ja tunteista..

    VastaaPoista
  3. Kun kirjoitin Masku- postaukseesi kommentin, ei tullut mieleeni, että et voi nauttia Maskun herkullisesti valmiista ruokapöydässä. Sori! Mulla on käsityöblogi novitan neulomossa. Kirjoitan siis lähinnä kättentöistä. Joskus voi olla jotain pientä muuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ei haittaa Susanna ollenkaan! Älä huoli! ♥
      Oi olisi kiva saada linkki sinne! :)

      Poista
  4. Ihana blogi sinulla, koottu loistavista aineksista mielenkiintoiseksi ja kauniiksi! :)

    VastaaPoista
  5. Näistä juuri on blogisi tehty <3
    Aurinkoa päivääsi!

    VastaaPoista
  6. Sairaudesta huolimatta niin paljon ihania asioita sinulla elämässäsi. Se on hienoa, että nautit elämästä täysillä. Ja mahtavaa, että olet perustanut tämän blogin. Sitä on aina ilo lukea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ja voi kuinka nautinkaan niistä! ♥

      Kiitos kovasti Jani! Myös teidän blogi on aivan mahtava päivän piristys! :)

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥