torstai 11. kesäkuuta 2015

Hei mä oon hyvä tyyppi!

"Kurkota tähtiä taivaalta.

Usko, kaikki on mahdollista juuri Sinulle.

Vain Sinä voit luoda sen kaiken mahdolliseksi."

-Huonetoverini luovaa ajattelua ja inspiraatiota Maskusta-

Olen monesti kuullut ihmisten alentavan itseään: Olen ruma, säälittävä ja surkea - olen tarpeeton. 
Olen kuullut, monesti sanottavan, ettei oma panostus riitä - en ole riittävän hyvä. Olen kuullut kuinka ihminen suorastaan halveksii itseään ja saavutuksiaan - minusta ei ole mihinkään. Joka kerta, kun kuulen tällaista tulen surulliseksi. Tämä ei ole oikein!

Toivon, että menisit katsomaan itseäsi peilistä ja taputtaisit itseäsi hellästi olkapäälle, juuri noin - hei sä oot hyvä tyyppi, muista se! Toivon, että muistaisit hymyillä - hymyile siis peilikuvallesi. Toivon, että muistaisit nauraa - ole iloinen! Muista, että sinusta on moneen asiaan - luota itseesi! Aseta tavoitteita elämällesi, saavutat ne paremmin ja varmemmin, jos uskot niihin. Muista helliä itseäsi, ole itsellesi armollinen ja rakastaa itseäsi niin kuin rakastat lähimmäisiäsi. Et voi rakastaa täydestä sydämestä muita, jos et ensin opi rakastamaan itseäsi - juuri sellaisena kuin olet.

Hymyile, rakasta ja ole onnellinen - hei sä oot hyvä tyyppi!

Hei mä oon hyvä tyyppi!


♥: Selina

30 kommenttia:

  1. Aivan ihana, tuli kuin tilauksesta! Kiitos tästä postauksesta! :') Olet kultaa..

    VastaaPoista
  2. Hyvä alku päivälle! Kiitos! <3

    VastaaPoista
  3. Itseluottamus on kangastus, johon lankeaa välillä vain todetakseen kaiken olleen harhaa.
    Hymy kasvoillani on vain naamari, joka on varattu vieraille; Piilopaikkani.
    Rakastan ihmisiä koko sydämestäni, silti kukaan ei rakasta minua.

    Minusta ei ole mihinkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt sait minut sanattomaksi. Toivon sinulle kaikkea hyvää! Uskon kommentistasi huolimatta että sinusta on moneen asiaan ja toivon että huomaat sen itsekin!

      Poista
  4. Yritin jo aiemmin kommentoida puhelimella, mutta en usko että se tuli perille. Mutta siis ihanasti kirjoitettu, niin totta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä kommentti tuli perille asti! :) Kiitos Emmi! ♥

      Poista
  5. Kiitos. Ja tämäkin asia vaatii opettelua. Ihanaa kun olet noin positiivinen! Positiiviset ihmiset on ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ Vaatii tietenkin, mutta onhan meillä elämä aikaa oppia.

      Poista
  6. Kyyneleitä täällä kuivailen, kolahti täysin! Olen muutaman viikon lueskellut blogiasi, ja olen jo ihan riippuvainen :) Sun elämän asenne on niin mahtava! Itsellänikin on neurologinen sairaus, ja Maskussakin on tullut kerran käytyä. Vaikka sairautemme on eri, ja itse (vielä) kävelen omin jaloin, niin sun kirjoitukset on mulle avanneet maailmaa ihan uudella tavalla.
    Olet upea ja vahva nainen <3
    -anna-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sinua -anna- ♥
      Kiva kuulla että pidät blogistani. Ehkä joskus tapaamme Maskussa! ;)

      Poista
  7. Asiaa! Tämä on hyvä muistutus meille ihan jokaiselle.

    VastaaPoista
  8. Moikka! Tulin vastavierailulle! Ihana elämänmyönteinen blogi!!! <3

    VastaaPoista
  9. Erittäin tärkeä muistutus! Sen kun aina vain muistaisi ;) <3
    Pus, olet ihana ! <3

    VastaaPoista
  10. Upea postaus! Niin totta joka sana. Olet niin valoisa ja sinulla on mahtava elämänasenne! Tuot blogisi kautta aurinkoista mieltä meille kaikille! Aurinkoisia alkukesän päiviä sinulle!

    VastaaPoista
  11. Kaunis postaus kauniilta ihmiseltä ! <3

    VastaaPoista
  12. Tärkeä muistutus tämän stressin keskelle :) kiitos! ♡

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥