lauantai 9. toukokuuta 2015

Muutos taianomaiseen arvontaan

Nipsu-pipon arvonta-aika on muuttunut saikkuni vuoksi! Arvonta päättyy poikkeuksellisesti vasta 31.5 ja arvon voittajan 1.6, joten ei muuta kun osallistumaan! 

Ohjeet: Arvontaan voivat osallistua kaikki, mutta yhden lisäarvan saa, olemalla blogin lukija Bloggerissa tai seuraamalla blogia Bloglovinissa, Facebookissa tai Blogilistalla. Ilmoitattehan seurantalähteenne, sähköpostiosoitteenne ja anonyymit, keksikää itsellenne jokin veikeä nimimerkki! ;) Kertokaa monellako arvalla olette mukana arvonnassa. Teidän tulee myös valita mieleinen Nipsu-pipo Taikalinnan valikoimasta ja kertoa se minulle arvontapostauksen kommenttiboxiin.
Onnea arvontaan! 

♥: Selina

Oletko Sinä jo osallistunut arvontaan? ;)

6 kommenttia:

  1. Lukijana bloggerissa, joten kahdella arvalla mukana.
    Nuo kaikki Nipsu-pipot on hellyyttäviä, mutta valitsin Lohis-pipon - värinä kirpeä omppu-oranssi. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitatko Pilvilinna tämän kommentin Arvontapostaukseen? Helpompi kokota osallistujia, kun ovat kaikki samassa paikassa. :) Postaksessa linkki.

      Poista
  2. Moikka! Olisko sulla jotai postausta missä kerrot miksi olet pyörätuolissa ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi moniakin! :D Välilehdistä Minä olen Selina ja CRPSII ja Dystonia löytyy helpoiten.
      Minulla on siis hermovaurio, joista minulle on aiheutuneet nämä sairaudet. :)

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥