sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Tämä postaus on sinulle...

Avustaja

Olen kirjoittanut sinusta blogiini aiemminkin, mutta halusin kirjoittaa sinulle uudestaan.
Muistan vieläkin sen päivän, kun tulit töihin ensimmäistä kertaa. Olin silloin vielä raskaana ja A-muru potki hurjasti masussani. Muistan, kuinka oloni oli heti turvallinen, kun tulit kotiimme. Tilannehan oli sinänsä vaikea, koska en tiennyt ollenkaan millainen ihminen minua on tulossa viikoksi avustamaan, mutta heti kun astuit sisään ja esittelit itsesi, minut valtasi hyvä ja turvallinen olo.

Muistatko, kun A-muru syntyi ja rauhoittelit minua päivittäin ja kehotit luottamaan itseeni? Minä muistan, kiitos siitä! Muistatko kuinka iloinen olit, kun A-muru kutsui sinua ensimmäistä kertaa sinun oikealla nimellä? Minä muistan.

Mikä on parasta työsuhteessamme? Siihen on helppo vastaus: sinä!
Rakkautesi A-muruun näkyy päivittäin niin hellimisenä kuin kurin pitämisenä. Välität hänestä ja meistä kaikista aidosti. Kiitos, että olet osa elämäämme. On etuoikeus saada noin mahtava avustaja!

Kun olet meillä lähes päivittäin töissä, niin sitä tulee kiitettyä aivan liian harvoin kaikesta siitä avusta, mitä meidän perheellemme annat. Emme kuitenkaan pidä sinua itsestäänselvyytenä ja toivottavasti tiedät sen itsekin.

Kiitos, että pidät huolta A-murusta ja minusta!
Kiitos, että saat minut liikkeelle ja tuet ja autat minua!
Kiitos, että  kunnioitat kasvatusperiaatteitamme ja rakastat A-murua kuin omaa lastasi!
Kiitos, että pidät kotimme puhtaana, ruokit perheemme, peset pyykkiä, silität...kiitos kaikesta, mitä teet vuoksemme!
Kiitos, että olet tullut elämäämme - olet meille tärkeä!

Kiitos on sanana pieni, mutta merkitykseltään suuri. 

Kiitos!  ♥


♥: Selina

8 kommenttia:

  1. Voi kuinka kaunis postaus:) Kiitos niin tärkeä sana, jota ei aina huomaa läheisilleen sanoa. Tämän postauksen myötä kiitän muutamaa läheistäni. Selina, useat blogi postauksesi ovat todella puhuttelevia ja ajatuksia herättäviä.

    VastaaPoista
  2. Mäkin tykkään kovasti sun postauksista! Kirjotat aina niin sujuvasti ja mielenkiintosesti.:) ihana tää postaus! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenni! Luin aikoinaan sinun vanhaa blogia ja haaveilin, että osaisin kirjoitta yhtä hyvin kuin sinä! On siis hienoa saada sinulta kehuja! :) <3

      Poista
    2. Haha, apua, kiitos kovasti!:') <3

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥