torstai 30. huhtikuuta 2015

Kun äiti aloitti lakon


"Hei, olen Selina ja kontrollifriikki siivoushullu!"

Olen ennenkin blogissa maininnut minun pakonomaisesta taipumuksesta pienimuotoiseen siivoamiseen, paikkojen järjestämiseen ja puunaamiseen. En siedä likaisa peilejä, ikkunoita tai murusia pöydällä. Isimiehen partakarvat lavuaarin reunalla on ehdoton nou nou, samoin tyhjät vessapaperihylsyt telineessä. Likaiset astiat tiskillä, sormenjäljet kaapinovissa, vinossa oleva taulu...ARG, tulen hulluksi.

Nyt hengitän syvään ja rauhallisesti. Noin, nyt se alkaa, nimittäin LAKKO!

Lakkoilmoitus

Tästä päivästä lähtinen minä, Selina-siivoushullu alan lakkoon! Lakko koskee pienimutoisia kotitöitä, järjestelyä ja siivoilua. En koske A-murun huoneessa levällään oleviin leluihin, puunaa keittiön tasoja tai järjestele kotia 30.4.-2.5 välisenä aikana. 
Jos sanani syön niin...laitan Isimiehen siivoamaan kotimme lakon jälkeen. ;)


Kotona 30.4.2015

- Selina

Tältä kotimme näytti tänään torstaina 30.4 viikkosiivouksen jälkeen. No okei, se näyttää aina viikkosiivouksen jälkeen tältä, mutta vain hetken!




Katsotaan lauantaina miltä kotimme näyttää lakon jälkeen. ;) Päivittelen lakkotilannetta tulevissa postauksissa!


♥: Selina

Alkaisitteko te tukilakkoon kanssani? ;)

26 kommenttia:

  1. Heheh, mun pitäis varmaan kans ryhtyä lakkoon mutta mä en vaan voi sietää sotkua! Täällä mä järjestelen pojan huonetta, jonka se sotkee heti kuitenkin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä itsekään kuinka selviiän tästä! :D
      Väkisinkin tulee itse aina järjesteltyä, mutta nyt yritän hillitä itseni. OLEN LAKOSSA!

      Poista
  2. Ihan mahtava idea ja tekis varmati hyvää itekin pitää tälläinen välillä.. :) Oo samanlainen siivoushullu, välillä oikeen ärsyttää kun pitää olla niin tarkka.. :/

    VastaaPoista
  3. onpa ihana ajatus! Mukavaa lakkoilua! -H

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitos! Saa nähdä, onko mulla enää edes hiuksia päässä lauantaina! ;)

      Poista
  4. Mä voin lakkoilla myös! :D Tosin mä en oo kovin siivousfriikki muutenkaan niin ei tuota vaikeuksia ;D teillä on niin kaunis koti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parempi, kiitos kysymästä! <3 Alan olemaan jo kyllä ihan loppu, onneksi ei kauaan enään :)

      Poista
  5. Hihi, mielenkiinnolla odotan lauantain kuvia! :) Onpa muuten kyllä ihana tuo A-murun huone! Hieno nappimatto ja nuo herkut tuolla lipaston päällä - ooh! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä en! Mutta olenhan lakossa, niin nostan jalat ylös ja otan rennosti...kai. :D Launataina nähdään sitten lopputulos! ;)
      A-murun matto on Ikeasta. Se onkin tosi värikäs ja ihana! :) Nuo herkut on myös äidin mieleen. ;)

      Poista
  6. :) voi miten hauska :)
    odotan mielenkiinnolla lauantaita.... onko Isimies lakkovahtina ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä itseäkin naurattaa, mutta luulen ettei lauantaina... :D

      Poista
  7. Minäkin ihailin nappimattoa, tosi nätti 😊
    Olisinpa minäkin tuollainen innokas siivoaja. Kun minua ei sotku oikeastaan häiritse... Tai no, häiritsi se joskus. Olen vain laskenut rimaa jokaisen lapsen myötä ja nyt minusta tuntuu, ettei sitä rimaa ole enää ollenkaan. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Meillä siivotaan kerran viikossa kunnolla Avustajan toimesta ja sitten viikonloppuna pikasiivous Isimiehen toimesta. Muuten kelailen rätti kädessä pyyhkimässä milloin mitäkin ja järjestelemässä. :)

      Poista
  8. Mä lakkoilen usein helposti muutaman päivän...
    Ja imurointiakaan ei tule ihan aina kerran viikossa tehtyä.

    Että kuten voi arvata (kun perheessä on 2,5v lapsi), meillä on usein sotkuista.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Mä en kestäisi lakkoa muutamaa päivää pidempään! Kun tulen sairaalastakin kotiin, niin ensimmäinen kysymys on koska täällä on siivottu, siis Isimiehen mielestä ;)

      Poista
  9. Hitsit, mun varmaan pitäis kans alkaa lakkoon! Tosin en tiedä oisko Teemu mun kanssa siitä samaa mieltä... :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Isimies lakkoilee nyt kanssa! :D Meillä on varmaan lauantaina sossu ovella, kun altaassa on tiskiä ja koneessa puhtaat, enkä mä voi lakon takia tyhjätä sitä ja Isimies...sitä ei vaan just nyt huvita! ;) Eiköhän se silloin hoksaa kun kupit loppuu :D Ei kai, kyllä uskon että se sen huomenna tyhjää ja mä jatkan löysäilyä silkkihansikkaat ja kultalusikka kädessä! ;)

      Poista
  10. Heheh munkin pitäis toteuttaa tuollainen lakko! :D ihan vaikka vaan osoittaakseni Rikulle, miltä meillä näyttää jos mä EN siivoa ja järjestele joka päivä! ;) saako muuten Isimies siivota sun lakon aikana? Ei sillä että se innosta puhkuis siivota mut noin niinku teoriassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NO NIIN PITÄISI, senkin siivoushullu! ;)
      Saa siivota ja se onkin siivonnu, kun olen ilmoittanut olevani lakossa! :D Paako sen oli jotain tehdä kun altaat oli täynnä tiskiä. Laitan kyllä ruuat, mutta en ala raapimaan hammasharjalla A:n syöttiksestä kuivaa perunaa ja kaurapuuroa aterian jälkeen niin kuin normaalisti. ;)

      Poista
  11. Haha, onpas hauska idea! Mun pitäis ehdottomasti kans kokeilla, oon aika kova siivoilija myös :D

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥