sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Haasteiden kuukausi 3

Nyt on vuorossa haasteiden kuukauden kolmannen osan vuoro. Tällä kertaa toteutan pirtsakan Birgitin, Bikken pilttuusta -blogin antaman haasteen, joka menee näin: 

Haastaja kertoo sinulle viisi aihetta, joista jokaisesta haastetun tulee kertoa TOP 5 listan tyyliin. Haastetun on tämän jälkeen keksittävä 5 uutta aihetta ja haastaa viisi uutta bloggaajaa mukaan. Ei takaisin haastamista. Kivaa, eikös? ;)

Birgitin keksimät aiheet olivat todella mielenkiintoiset ja erittäin vaikeat, joten jalostin niitä hieman Selinan tyyliin. :)

Birgitin aiheet:

QUIS? (kuka) OLEN...

TOP1  Äiti
TOP2  Vaimo
TOP3 Sisko
TOP4 Kummitäti 
TOP5 Maanvaiva ;)


QUID? (mitä) RAKASTAN...

TOP1 Perhettä ja ystäviä
TOP2 Koti-iltoja
TOP3 Kesää, jota malttamattomana odotan!
TOP4 Rehellisiä ihmisiä
TOP5 Pitkiä aamuja

UBI? (missä) SIELU LEPÄÄ...

TOP1 Omassa kodissa
TOP2 Syntymäkodissa vanhempien ja sisarusten seurassa

TOP3  Anoppilassa
TOP4 Kesämökillä
TOP5 Rentouttavalla rantalomalla. Ikävä Turkkiin! 

QUIBUS AUXILIIS? (minkä ja kenen avulla) PÄRJÄÄN ELÄMÄSSÄ...

TOP1 Isimes ja A-muru
TOP2
Perhe
TOP3 Ystävät ja Avustaja
TOP4 Minikoirat
TOP5 Iloiset ja hymyilevät vastaantulijat

CUR? (miksi) MINUSTA ON TULLUT JUURI TÄLLAINEN...

TOP1 Kiitä vanhempiani! ;)
TOP2 Minulla on ihana perhe, joka tukee ja rakastaa minua just sellaisena kuin olen
TOP3 Olen saanut myös kritiikkiä ja oppinut ottamaan sitä vastaan
TOP4 Elämänkoulu on opettanut minut elämänmyönteiseksi
TOP5  Katson itseäni välillä peilistä ja myönnän, että olen ihan jees

QUOMODO? (miten) ELÄN...

TOP1
Rakkaudella

TOP2 Ilolla oppia uutta
TOP3 Toisten kannustamisella ja tukemisella
TOP4 Intohimolla
TOP5 Pienellä yllytyshulluudella - sitä tarvitaan aina!

QUANDO? (milloin)

TOP1 Aina
TOP2 Heti
TOP3 Just nyt!
TOP4 Pian...
TOP5 "Hmm"

Tällaiset aiheet keksin haastetuille, olkaapas hyvät! ;)

- Tärkeimmät asiat elämässä
- Ruoka
- Harrastukset
- Arjen voiman antajat
- Pelko

Ja tämän haasteen saa nyt kaksi ihanaa bloggaajaa:
Mabn Dawn -blogista ja Elina PikkuPeikkoPrinsessat -blogista.

♥: Selina

4 kommenttia:

  1. Ihana <3! Tätähän mä juur hainkin. Kädet mielen kera ovat vapaat lähtemään milletahansa raiteelle vastauksissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuinka kiva kuulla! Sanotaanko, että tämä haaste aiheutti haastetta! ;)

      Poista
  2. Jeje, tackarna pockarna! :D

    ps. Maanvaivan tilalla ois pitäny olla ystävä! Mun mielestä ;) <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥