lauantai 28. maaliskuuta 2015

Tämä postaus on sinulle...

M


Sinä olet parhain ystäväni, tärkeä tukeni ja turvani. Sinun ansiosta jaksan aina yrittää uudelleen ja sinä annat minulle voimaa.
Muistatko, kun tapasimme? Sinä olit kikkarapäinen nauravainen hassuttelija ja minä oli hieman hukassa - ilmeisesti etsimässä juuri sinua. Siitä päivästä lähtien elämäni täyttyi naurulla ja ilolla! 
Muistatko, kun sain olla todistamassa kosintaasi ja sitä hetkeä, kun sanoit tahdon elämäsi miehelle? Minä muistan ja ne kuuluvat elämäni tähtihetkiin. Kaikkein tärkein hetki tapahtui kuitenkin viime kesänä - tiedät varmasti mitä tarkoitan. Olet antanut minulle yhden suurimmista lahjoista, mitä voi toiselle antaa ja toivon, että tämä onni ja rakkaus tulee näkymään kaikessa mitä teen ja kaikessa miten toimin.  ♥  

Kuva: Googlen ihmeellinen maailma
Olemme ikuisesti ystäviä eikä meitä ei erota mikään. Olen teletappisi ja sinä teletappini - aina! ♥ 

Kiitos, että olet olemassa, rakastan sinua!


♥: Selina

2 kommenttia:

  1. Ystävyys on kullanarvoista... Olkaamme onnellisia tosi ystävistä - sillä niitä myös on harvassa.
    Hei - blogissani on sulle haaste: http://uraaidinruuhkavuodet.blogspot.se/2015/03/viisi-isoa-ja-pienta-kysymysta.html Toivottavasti innostut vastaamaan! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti sanottu! <3
      Kiitti! Käyn kurkkaamassa! :)

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥