tiistai 17. maaliskuuta 2015

#kehukumppania

Löysin Fit Fat Mama -blogista jo jokin aika sitten tämän siirappisen haasteen, joka oli pakko toteuttaa! Kaikki tämä lähti Kataja ry:n haasteesta bloggareille, jossa pyydettiin kehumaan kumppaniaan. Mikäs sen parempi idea! 

Kehutko sinä kumppaniasi usein? Minun tulee melko harvoin kehuttua  Isimiestä ääneen ja se on valitettavaa. Toisen tukemista ja rakastamista pidetään itsestäänselvyytenä, varsinkin pidemmässä parisuhteessa ja siitä puhutaan ääneen valitettavan harvoin. 
Olen blogissa aiemminkin kirjoitellut parisuhteestamme ja voin sanoa, että olen onnellinen. Rakastan Isimiestä täydestä sydämestäni ja olen hurjan ylpeä hänestä. Sen vuoksi tämä haastekin olikin superhelppo toteuttaa. Parisuhde kuitenkin muuttuu väistämättä, kun vauva tulee taloon tai jo raskausaikana ja se on täysin luonnollista. Myös sairauteni on luonnollisesti muuttanut parisuhdettamme, mutta ei ihme. Sairaus ei kosketa vain minua, vaan koko perhettä.

1. Milloin viimeksi olit erityisen ylpeä kumppanistasi?

Olen sinusta rakas ylpeä päivittäin. Jaksat käydä töissä ja olla kuitenkin minun ja A-murun kanssa, hoitaa auttaa, tukea ja rakastaa. Olen ylpeä myös siitä, että pystyt sanomaan, kun olet väsynyt, vaikka sen saakin välillä kaivaa sinusta esiin.
Erityisen ylpeä olen kuitenkin siitä, kun sairaalajaksojeni aikana jaksat kaiken sen stressin ja paineen mitä harteillesi kasataan. Olet myöntänyt että on rankkaa, kun olen poissa, mutta silti jaksat keksiä A-murulle tekemistä, lähettää minulle kuvia teidän hiekkalaatikkoleikeistä ja hassuista hetkistä sekä kaiken lisäksi vielä tukea minua.

Kuva: Janina Jaakkola

2. Mihin piirteisiin alunperin ihastuit kumppanissasi?

Ihastuin sinun avoimuuteesi, rehellisyyteesi ja mutkattomuuteesi. Et ole mustavalkoinen ihminen, vaan näet myös muita elämän värejä. Olet valoisa persoona, vaikka sinullakin on vaikeat hetkesi - olethan sinäkin ihminen. Ihastuin myös musikaalisuuteesi. Muistan, kun odotin A-murua, soittelit kitaralla vauvallekin. Sen vuoksi A-murustakin on kasvamassa musikaalinen tyttö!


3. Mikä on parasta parisuhteessanne?

Rakas, parasta parisuhteessamme ovat ne hetket, kun saamme istua sohvalla, hipsuttelemme toisiamme ja katselemme elokuvaa. Mitään sen erikoisempaa ei tarvita kuin läsnäolo! Parhaita hetkiä ovat myös ne, kun näen kuinka leikit ja touhuat A-murun kanssa ja näen sinun vilpittömän rakkauden häntä ja minua kohtaan.

Kuva: Janina Jaakkola

Rakastan sinua, aina!

♥: Selina



Milloin viimeksi kehuitte kumppanianne?

18 kommenttia:

  1. Ihana postaus :') On kyllä mahtavaa, jos löytää rinnalleen ihmisen joka on omistautuu parisuhteelle ja perheelle<3 Sain itsekin tästä meiliä ja ajattelin myös kirjoittaa aiheesta, tärkeä kun on :)

    VastaaPoista
  2. Tälläinen postaus on varmaan itsekin tehtävä! Valitettavan harvoin tulee omaa kumppania kehuttua. Ihana postaus!:)

    VastaaPoista
  3. Ihana teksti :') ♡ itse kehun ihan liian harvoin kumppania vaikka syytä olisikin! Voisin itsekin tehdä tämän haasteen ;)

    VastaaPoista
  4. Tää on kyllä kiva haaste :)) Sulla on ihana mies !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niin onkin, paras mahdollinen just mulle! <3

      Poista
  5. Ihana kirjoitus! Elämä on ihanaa kun saa jakaa sen rakkaan ihmisen kanssa. Kaikkea hyvää:)

    VastaaPoista
  6. äiti viidelle (5v 4v 3v 1,5v ja 2kk)18. maaliskuuta 2015 klo 11.49

    Hieno postaus:) kadehdin sun tapaa kirjoittaa kaikista läheisistä. Itselle erittäin vaikea puhua tunteista. Lapsilleni osaan kertoa, että rakastan heitä, mutta yleisesti se on vaikeaa. Ehkä siihen voisi oppia!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3
      Uskon, että siihen voisi oppia, jos kokeilee. :)

      Poista
  7. Nolostuiskohan tuo rakas mieheni, jos tekisin postauksen tästä aiheesta...Täytyypä kysyä! Hieno postaus kerrassaan!<3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥