lauantai 28. helmikuuta 2015

Tämä postaus on sinulle...

Isimies

Rakas, olet ollut tukenani aina. Olen ylpeä sinusta!
Sinä olet lapseni isä, mahtava sellainen. Annat perheellemme paljon. Annat tukea, turvaa ja rakkautta. Sinun ansiostasi meidän ei tarvitse pelätä. Sinun ansiostasi olemme turvassa.

Rakas, olet elämäni valo, usko paremmasta ja toivo elämästä. Sinä annat minun yrittää itse, etkä sääli minua sairauteni vuoksi. Jos epäonnistun ja putoan, olet ottamassa minut vastaan. Annat minun kuitenkin pudota hetken aikaa, jolloin voin oppia ja ymmärtää asioita, mutta et koskaan anna minun pudota maahan asti, vaan tuet ja rakastat minua vilpittömästi.

Muistatko, kun aloimme seurustelemaan ja vitsailimme pikkupossunpunaisesta omakotitalosta, lapsista ja yhteisestä tulevaisuudesta? Minä muistan.
Muistatko, kun itkin joutuessani pyörätuoliin, ettemme voi enää kävellä käsi kädessä ja sinä lohdutit ja sanoit, että kun lykkäät minua pyörätuolilla ja samalla hipsutat etusormillasi selkääni, voin  ajatella että kävelemme käsi kädessä, muistatko? Teet sitä vieläkin ja se tuntuu ihanalta. Rakastan sitä!
Vaikka talomme väri ei ole pikkupossua nähnytkään, saimme yhteisen tulevaisuuden. Hieman haasteellisemman ja erilaisen mitä teini-ikäisinä haaveilimme, mutta silti hienon. Saamme olla yhdessä ja meillä on ihana tytär ja kaksi välillä rasittavaa, mutta silti ihanaa koiraa. Meillä on toisemme.

Rakas, tiedätkö mikä päivä tänään on? Tänään on 12 vuotta siitä päivästä, kun suutelit minulta jalat alta! Vaikka olemme olleet yhdessä jo 12 vuotta, niin joka kerta, kun suutelet minua saat aikaan saman reaktion kuin ensisuudelmassamme. Jalat menisivät edelleen alta, jos seisoisin niiden päällä! Onneksi pyöriksen renkaat ovat vakaat ja onneksi sinä olet ottamassa vastaan jos kaatuisin.
Tänään on meidän päivä, rakas.

12 vuotta on pitkä aika elämästä, varsinkin kun ajatellaan kuinka nuoresta me olemme seurustelleet -olemme olleet me. Näihin 12 vuoteen on mahtunut paljon hyvää, kaunista ja niin paljon rakkautta!
Seurustelimme kaksi vuotta ennen kun menimme kihloihin. Ostimme kapeat kultaiset kihlasormukset, olimme NIIN nuoria ja NIIN rahattomia, mutta NIIN VALTAVAN rakastuneita!
Menimme naimisiin, kun olimme olleet kihloissa 4 vuotta ja 7 kuukautta ja olemme olleet naimisissa nyt 5 vuotta ja 6 kuukautta. Emme ole enää niin nuoria tai rahattomia (onneksi!), mutta yksi asia on pysynyt: Rakkaus.
Esikoisemme, A-murun, saimme kolmantena hääpäivänämme -täydellinen lahja jo niin täydelliselle päivälle! Nyt olemme saaneet olla ihanan ja rakkaan A-murun vanhempina 2 vuotta ja 6 kuukautta. Se päivä, kun rakastuin sinuun oli jo hieno, mutta kun A-muru syntyi rakastuin sinuun uudelleen, mutta aivan eri tavalla. Se rakkaus on jotain niin hienoa ja niin kaunista, ettei mitkään sanat riittäsi kuvaamaan sitä!

Rakas, elämä kanssasi on ihanaa, kiitos, että olet olemassa! Kiitos että rakkautesi kestää ja on ehdotonta. Olen joka päivä kiitollinen sinusta ja A-murusta. Rakkauteni kasvaa teitä kohtaan päivä päivältä. On ihanaa olla tyttäresi äiti ja sinun vaimosi!

Tänään me söpöilemme, henuttelemme, rakastamme ja välitämme. Kerromme myös A-murulle, että isillä ja äidillä on erityinen päivä. Tämä päivä on rakkaudelle -meidän rakkaudellemme.

 Rakastan sinua, aina!

Kuva: Jussi Hella

"Tahdon oikeesti olla sinun enkä vain leikisti rakastaa.

Kanssas oikeesti kokea kaiken mikä ollut on unelmaa.

Tahdon syliisi painaa pääni.

Tahdon lämpöösi nukahtaa.

Olla kanssasi oikeesti onnellinen.

Sua oikeesti rakastaa!"

~Oikeesti / Finlanders~

♥: Selina

20 kommenttia:

  1. Paljon onnea teille!<3 Olette yhdessä saavuttaneet todella paljon!<3

    VastaaPoista
  2. Oi ihana teksti, sai hiljaiseksi hyvällä tavalla. Kirjoituksesta huokuu aito rakkaus ja vilpitön luotto toiseen. :) Sairastumisesi on varmasti ollut kova koetinkivi teille, mutta miehesi on osoittanut, että rakastaa sinua kokonaisuutena, eikä vain ulkomuodolta, koska oli (ja on) valmis pysymään rinnallasi, vaikka ymmärtääkseni olitte sairastumisesi aikaan siis vasta yläasteella? Ihanaa jatkoa teille ja nauttikaa teidän päivästänne, onnea! <3 Minä yövuorolainen jatkan vielä töitä, tämä teksti piristi tätä vuoroa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä minä oli yläasteella ja mieheni lukiossa.:) Kiitos sinulle kommentistasi! <3

      Poista
  3. Itku tuli , niin kauniisti kirjoitettu! <3
    Hyvää vuosipäivää, olette kyllä luotuja toisillenne tämän tekstin perusteella, ja miten muutenkin olen ymmärtänyt :)<3

    VastaaPoista
  4. Hyvää vuosipäivää, muruset ♡

    VastaaPoista
  5. Niin kaunis tuo kuva teistä <3 Itse haaveilen häistä ja keräilenki kaikkia kauniita kuvaideoita häihini, tommonen kuva olisi ihana ! Muutenki todella kaunis teksti, Isimies on selvästi sulle se oikea ja vaikuttaa todella hyvältä ja hienolta mieheltä :)

    VastaaPoista
  6. Oot varmaankin jo sanonut minkä ikäisestä ootte seurustellu, mut nyt ei tuu mieleen? Itku tuli kun tätä luki, kaunis teksti. Kiitos selina, olet mahtava äiti lapsellesi ja upea kaunis vaimo miehellesi. Ihailen sinun elämänotettasi hankaluuksista huolimatta. Sairastan itse nivelreumaa sekä selkärankareumaa, ja joka kerta kun lääkäri sanoo minulle että pyörätuoli saattaa olla tulevaisuuteni, mietin että minä otan sinusta mallia, aijon olla vahva. Olet esimerkki tällaiselle 18v tytölle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin itse 14 ja Isimies 16. :)

      Voi kiitos sinulle ihanasta kommentista! <3 Toivon sinulle kovasti voimia! <3

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥