maanantai 2. helmikuuta 2015

Tämä postaus on sinulle...


Äiti ja Isi


Vanhemmat ovat lapselle yksi tärkeimmistä asioista läpi elämän. Tämä asia ei ole muuttunut, vaikka olenkin jo aikuinen ja itsekin äiti.

Äiti ja isi, olette tarjonneet minulle ihanan, turvallisen ja tasapainoisen lapsuuden. Olette haastaneet minua kohtaamaan vaikeudet samalla tukien ja antaen neuvoja. Ette ole tehneet puolestani asioita valmiiksi, vaan olette antaneet minulle mahdollisuuden kokeilla ensin itse. Onnistuessani olette olleet ylpeitä minusta ja epäonnistuessani olette kannustaneet yrittämään uudestaan. Kiitos siitä!
Olette antaneet minulle myös lapsesta asti vastuuta niin kotona kuin kodin ulkopuolella. Tämä helpotti suuresti aikuistumistani.

Kun sairastuin, se järkytti koko perhettä. Olitte isossa asemassa siinä, että olen päässyt sairauteni hyväksymisessä tähän  pisteeseen. Olette auttaneet minua hyväksymään sairauteni, vaikka se oli teillekin vaikeaa.

Ennen kun minusta tuli äiti, en ymmärtänyt kuinka paljon sairauteni teitä satuttaa. Vasta A-murun syntymän jälkeen ymmärsin kuinka valtavan paljon rakkaus voi sattua ja kuinka paljon sattuu, kun omaan lapseen koskee.
Tätä ette olisi voineet minulle opettaa, vaan tämä minun täytyi oppia ja kokea itse.

Kun A-muru ilmoitti tulostaan aistin teissä aluksi pelkoa. Vähitellen pelko muuttui kuitenkin onneksi ja teistä tuli hössöttävät isovanhemmat. Ikänne puolesta olitte nuoria isovanhemmiksi, mutta voin sanoa, että mummouduitte ja pappauduitte täysin siitä päivästä lähtien, kun tapasitte A-murun ensimmäistä kertaa. Olitte myytyjä, tietenkin, olihan A-muru ensimmäinen lapsenlapsenne.

Olette A-murulle parhaat mahdolliset isovanhemmat ja A-muru välittää teistä suuresti. Hän odottaa aina mummilaan pääsyä ja innostuu, kun ajamme pihallenne.

Kiitos, että olette olemassa, rakastan teitä! ♥

Kuva: Googlen ihmeellinen maailma.

12 kommenttia:

  1. Ihana postaus! <3 Omat vanhemmat ovat kyllä aina oman perheen lisäksi ne tärkeimmät ja rakkaus heitä kohtaan on ihan erilaista kuin muita kohtaan, tietenkin. :) Ovat aina tuki ja turva :) <3

    VastaaPoista
  2. Siis eikä, mä niin itkin taas :') Itekin kun kirjoitin isänpäivänä omasta maailman parhaasta isistäni täällä http://hetkenvaan.blogspot.fi/2014/11/isi.html niin kyllä sai niistää ihan muutaman kerran tekstin aikana :D Taas niin ihanan tekstin kirjotit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sinua Tintti!
      Luin itku silmässä myös isästäsi kertovan postauksen. ♥

      Poista
  3. Kaunis postaus. Samoiten se jonka teit A-murulle ! Mun kommentti siihen ei ollut vissiin tullut, mutta laitoin siihen, että säilytä se tai vaikka tulosta ja näytä A-murulle kun se on iso <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥
      Voi en ainakaan muista saaneen siihen kommenttia sinulta. Toivottavasti en ole vahingossa kännykällä poistanut sitä! Niin on nimittäin kerran käynyt. :(
      Säilytän ja näytän, ehdottomasti. ♥

      Poista
  4. Hei monen ihanan tekstin kirjoittaja! Haluaisitko tulla linkkaamaan tämän ja/tai muita postauksiasi Kuukauden positiivisiin? :) Pelkästään jo tässä postaussarjassa on valtavasti hyvää mieltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin käydäkin linkkaamassa! ;) Kiitos Emonen! <3

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥