keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Haaste: Synninpäästö

1. Vihaan kaikkien tv-sarjojen joulujaksoja. Niissä ei ole mitään järkeä ja ne päättyvät aina suukkoon mistelinoksan alla tai munatotia oksentavaan roolihahmoon, joka on samalla uransa huipulla. YÖK!

Kyllä, voi kyllä! En tiedä mitään niin kamalaa kuin jouluspecialin alun täydellisen kaaoksen ja joulun peruuntumisen jälkeen tuleva TÄYDELLINEN joulu valtavinen joulukuusineen ja lahjavuorineen. Joulujaksot, No No!

2. Minulla on 7. luokalla äitini ostama meikkipuikko edelleen meikkipussissani. Se on sellainen riisipohjainen ja on ollut todella kallis. Käytän sitä vieläkin. Olen silti elossa.

Kyllä, valitettavasti. En kehtaa edes selittää! :D

3. Olen tupakoinut, en poskihenkosia vaan ihan aikuisten oikeesti. Kukapa ei ole poskisauhuja vedellyt, mutta kokeilkaas arvata!

Ei. Minusta poskisauhuja teininä lonkkuhiprakassa ei vielä lasketa tupakoinniksi. 

4. Hääpäivänämme pappimme sairastui kesäflunssaan, mutta tuli 39 asteen kuumeessa vihkimään meidät. 
  
Ei. Tämä tapahtui kaksoissiskoni talvihäissä. Vihkipappi oli tosin sama.

5. En ollut suosittu koulussa. No ei minua vihattukaan, mutta katsottiin hieman kieroon. Olen äänekäs (isolla Ä:llä), kamala hösöttäjä, joten persoonani ei vain sovi kaikille -ei se minun vikani ole. 

Kyllä, mutta oli minulla ihania ystäviä, joita kovaäänisyyteni ja persoonani ei häirinnyt.

6. Ensimmäisessä vuokra-asunnossamme asui molemmin puolin naapureina juopot ja saimme iltojen riemuiksi kuunnella oksentamista ensin liesituulettimen kautta ja lopulta vessan viemärin kautta. Ihanaa...Ps. Asunto oli muuten ihana!

Kyllä, valitettavasti. Kutsuimme heitä ei niin ihanilla nimillä ja tunnistin heidät erilleen oksennus-äänestä. Surullista, mutta hei se oli meidän ensimmäinen yhteinen koti, joten emme antaneet sen häiritä. Nyt en tosin vastaavaa enää kuuntelisi. Voi nuoruus, mihin katosit?

7. Joskus minusta tuntuu, että haluan myydä talomme ja muuttaa ulkomaille perheineni asumaan. Mikäs sen parempi elämäntyyli, kun juoda kookosmaitoa palmujen alla?

Ei, tämä on Isimiehen haave. Sitä paitsi pidän kodistamme ja jos lähtisimme laittaisin sen vuokralle, enkä myisi.

8. Vihaan kynsiä, etenkin kynsien paloja, kun niitä leikkaa. Minua aivan oksettaa nähdä kynsien paloja esim. vessanpöntössä, myös omia. Hyi!

YÄÄÄÄK JA ISO KYLLÄ! Raskauden aikana meinasi oksennus lentää, jos näin jossain kynsien paloja...hyi!

9. Vaikka vihaan kynsiä, pureskelen niitä itse päivittäin. Niin ja syön kynsinauhatkin kaiken lisäksi!

Ei. Olen päässyt tästä tavasta eroon jo ennen aikuisuutta, onneksi. Harmikseni Isimies harrastaa tätä edelleen ja se ääni, kun hammas kohtaa kynnen....kylmätväreet!

10. Olen ollut kerran ihastunut Isimiehen kanssa seurustellessani. 

Kyllä. Tämä oli sellainen teini-iän pikaihastus ihan suhteemme alkuaikoina, mitään juttelua kummempaa ei kuitenkaan tapahtunut.
  
11. Haistelen huuhteluaineita, ne tuoksuvat niin ihanalle!

Kyllä! Olisin voinut asua raskausaikana liinavaatekaapissa, kun siellä tuoksui omena-huuhteluaine. 

12. Lempiohjelmani on Chuck, tiedättekö se pähkähullu agentti-ohjelma. Huippu!

"Hi, I´m Chuck! Here´s a few things you might need to know."

KYLLÄ

Chuck on niin superhyperhauska ja hulvaton agenttisarja, että oksat pois. Taattua huumoria, uppoaa ainakin minuun. Niin ja Chuck ja Sarah AWWW...Eikä Zachary Levi ole yhtään pöllömpi katseltava Isimiehen rinnalla! ;)

13. Katson myös Kaunareita, mutta VIHAAN juonipaljastuksia! Miksi niitä edes tehdään...ja miksi olen niitä aina lukemassa?

Ei. Juonipaljastukset ovat kyllä mälsiä silti.

14. En ole koskaan juonut energiajuomia, Batterya, "EEÄSSÄÄ" tai sitä siivet antavaa litkua.

Kyllä. En ymmärrä miten joku voi juoda näitä energiapommeja ja samalla huijata itseään. Se haju ja se väri, no no.

15. Rakastan suolaa. Se on niin hyvää, varsinkin ruususuola.

Kyllä. Olen käynyt monesti lipaisemassa suolapurkista suolaa sormenpäälläni ihan muuten vaan. Ruususuola on uusin suosikkini, suosittelen kokeilemaan. Mikään ei kuitenkaan voita myllystä rouhittua aitoa merisuolaa. 

Eniten oikeita vastauksia tuli heiduska87:lta onnea! Otan sinuun yhteyttä sähköpostitse ja pidän peukkuja, että pikkuveljeni valitsema arpa tuo sinulle rahakasta onnea! :)

 ♥: Selina


Oliko vastauksissa jotain yllättävää, vai epäilettekö minua edelleen huijariksi? ;)

4 kommenttia:

  1. Tääääh, oikeestikko?? :D Voi ei, ihan hatusta heitetty kaikki ;)

    VastaaPoista
  2. Hahaha, mulla taisi mennä lähes kaikki väärin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Voin kertoa, että niin meni Avustajallakin! ;) Täti taisi osua lähemmäs, vain kolme virhettä! ;D

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥