torstai 13. marraskuuta 2014

Värihaaste 1/5

Sain värihaasteen Odotuksesta vauva arkeen -blogilta, kiitos haasteesta!

Tämä onkin minun ensimmäinen haasteeni, joten kokeillaan nyt ainakin tämän kerran, miltä haasteeseen vastaaminen tuntuu! ;)

Haaste menee siis näin: Valitse viiden päivän ajan joka päivälle yksi väri ja ota väristä 5 eri kuvaa ja tee blogiisi postaus joka päivä valitsemastasi väristä. Laita haaste myös eteenpäin yhdelle tai useammalle bloggaajalle. :)

Tänään valitsin HARMAAN:

1.
Blogissa jo aiemmin vilahtaneet lempparivillasukat.

2.
Tänään kotiutunut uusi pyöris, juuri paketista otettuna.

3.
Harmaa kotelomekko.

4.
Ylhäällä minun lempparimuki, alhaalla Isimiehen oma muki. ;)
5.
Käsityöinnostus tai sen puute näkyy tässä.


Haastan värihaasteeseen tänään Miran Vuosi elämästäni -blogin takaa. :)

2 kommenttia:

  1. Mä oon haaveillut tosta ylemmästä muumimukista jo kauan, mutta vieläkään en oo sitä hankkinut! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihana! Värimaailma on just mun mieleen! :)

      Poista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥