perjantai 14. marraskuuta 2014

Elämäni aakkoset

Tutustuessani uusiin blogeihin, löysin eräästä blogista tällaisen Elämäni aakkoset -postauksen.

Valitettavasti en millään muista mistä blogista tämän idean varastin, mutta jos satut lukemaan tätä kirjoitusta, voit kommentoida varastamaani ideaasi! ;)

A-muru, kuinkas muutenkaan. ♥


Blogi, minun uusi harrastukseni, minun raakileeni. 
Blogin kirjoittaminen tuntuu päivä päivältä helpommalta ja mielekkäämmältä. Ehkä tästä tuleekin jotain, ken tietää.


C-vitamiini, jota napsin purkista.
D-vitamiini, jota annan A-murulle päivittäin.
Elämä, josta olen onnellinen ja kiitollinen.
Fingerpori, mikä on Isimiehen ja A-muru toisen kummisedän lempparisarjakuva. Itse en tosin aina ymmärrä niiden ideaa... ;)

Kuva: Googlen ihmeellinen maailma.
 
Google, minun salainen apuri. ;)

Kuva: Arvaatte varmaan! ;)

Haaveet ja usko niiden toteutumiseen.
Ilo.
Joulu, hurrrrrrrrjaa vauhtia lähestyvä joulu!
Kiitollisuus. 
Luottamus.
Mäkätys, minä. ;)
Nauru.
Oppiminen, etenkin uuden oppimisen ilo!
Pusu, jonka juuri sain A-murulta, kun hän meni päiväunille.
Quesdilla. Helposti toteutettava herkku, jota olemme kerran kokeilleet. Ei tullut muuta äkkiseltään mieleen!
Rakkaus. Mitäpä tätä enempää selittelemään.


Sopeutuminen.
Turva. Isimies, oma koti ja perhe. ♥
Usko paremmasta.
Viisaus hyväksyä asiat, joihin ei voi itse vaikuttaa.
Xenon. Molemmat pyörikseni ovat Sopur Xenon -merkkisiä aktiivituoleja.


Ystävät, rakkaat sellaiset. ♥

Kuva: Googlen ihmeellinen maailma.
Zorron legenda, elokuva jota en ole koskaan katsonut. :D
Åland. Kävin siellä lapsena luokkaretkellä. ;)
Äiti. Äitiys, oma äiti, anoppi, mummi ja mummu, pilvien päällä. mutta silti lähellä.
ÖööÖÖööÖÖÖöö...Ötökät. Jotkut ovat ällöjä, varsinkin ne, jotka puree tai pistää! 

Mitkä ovat sinun elämäsi aakkoset?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥