sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Kotimme yksi tuholainen: pyörätuoli (ja sen käyttäjä)

Asumme tosiaan uudehkossa talossa ja kotimme on lähes täydellinen. Kodistamme voitte lukea lisää täältä. 

Varmasti jokaisen kodissa on paikkoja, joihin ei ole tyytyväinen. On se sitten naarmu lattiassa tai vääränlainen tapetti, MUTTA se harmittaa ja näet välillä vain sen vian.
Todellisuudessa kukaan muu ei välttämättä kiinnitä huomiota asiaan tai näe kyseistä asiaa vikana, vain sinä itse näet.

Meillä yksi tällainen asia on pyörätuolini aiheuttamat tuhot.
Olen ollut vuosia pyöriksessä, enkä vieläkään osaa ajella sillä siististi romuttamatta omaa ja muiden koteja. Aina kolisee joko ovenpieliin tai jonkun varpaisiin. Hups!
Eniten minua harmittaa se, kun kaikki naarmut ja kolot kertovat minulle, että "SINÄ TEIT TÄMÄN!" Sen vuoksi onkin onni että ostimme "käytetyn" talon, jossa näkyi jo hieman lapsiperheen elämisen jäljet. ;) Olisi ollut kamalaa, jos olisimme rakentaneet uuden talon alusta loppuun ja sitten minä olisin kelannut sen rikki alta aikayksikön!
Toisaalta, eihän uuden talon rakentamisesta sen vuoksi kannata luopua. Rakentaisimme vain niin leveät oviaukot, että edes minä en saisi niitä raavittua tuohon kuntoon, mitä  ovenpielemme nyt ovat! ;)
 
Tuhotöitäni: Ovenpielet, ovet, jalkalistat ja toisten varpaat. Kamalaa!

Toisaalta nämä kaikki kotiimme tulleet naarmut ovat korjattavissa, ilmeisesti suhteellisen helpostikin, mutta en näe siinä mitään järkeä, koska kohta samat paikat ovat taas samassa kunnossa. Se olisi loputon taival ja tämä on vain yksi sellainen asia, joka täytyy hyväksyä, kun ei osaa kelata suoraan...tai pyöris ei tottele käskyjä! ;)


Nykyinen tuholainen, sisäpyörikseni. Uutta tuolia odotan saapuvaksi pian!
Onko teidän kodeissanne jotain, jota vihaatte yli kaiken?

2 kommenttia:

  1. En tiedä onko meillä kotona jotain, mitä erityisesti vihaisin. Mutta laittoi naurattamaan tuo, että menet pyörätuolillasi päin ovenkarmeja yms. Itse kun olen ihan samanlainen, tosin minä etenen ihan normaalisti kävellen, mutta jostain syystä kävelen päin ovia ja ovenkarmeja kun en muka vaan mahdu ovesta. Meillä tosin minä olen sen jälkeen mustelmilla, ei kotimme :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥