lauantai 4. lokakuuta 2014

A-murun oma postaus: ystäväkirja

Hei, olen A-muru!

Äiti täytti itsestään ystäväkirjan, joten ajattelin tehdä niin itsekin!

- Lempinimet: Pöppis ja A-muru.
- Vanhempien nimet: Äiti ja isi.
- Kynttilöiden lukumäärä viimeisimmässä juhlakakussasi: Kaksi.
- Eläimiä: Minikoirat L ja M, mutta L ei tykkää minusta yhtään ja M:kin suhtautuu minuun varauksella. Olen ehkä vähän kiusannut niitä, vaikka isi ja äiti kielsivätkin.
- Pituutesi: En tiedä, mutta äiti sanoi 92 cm.
- Silmiesi väri: Siniset, yhtä kauniit, kun papalla.
- Hiuksiesi väri: Vaaleat.
- Asuinpaikka: Koti.
- Syntymäpaikka: Sairaala.
- Oletko ollut ihastunut: Äidin mukaan olen.
- Oletko nyt ihastunut: Äidin mielestä olen ihastunu T-taksikuskiin.
- Mieluisin unilelusi: Pupu, jonka äiti aina välillä salaa pesee. Sitten olen vihainen!
- Lempivärisi: Keltainen, valitsen aina ensimmäisenä keltaisen kynän.
- Kirja jota luet tai haluaisit lukea: Äiti lukee minulle nyt yhtä siili-kirjaa.
- Lempiohjelma: Kummajaiset, Mimi ja Kuku, Pipsa Possu, Muumit, Tinga Tinga ja Kaapo.
- Lempiruoka: Lihapullat tai kirjolohipyörykät perunamuusilla, kana ja riisi, kaurapuuro vadelmilla.
- Lempijuoma: Maito.
- Lempikarkki: En syö karkkia, mutta jäätelöä ja Muumi-keksejä saan joskus.
- Päässäsi soiva laulu? Laulan paljon Tuiki tuiki tähtöstä, Paljon onnea vaan ja Ihhahhaa-laulua.
- Hammastahnasi: Elmexin tai Muumi -lasten hammastahna. Tykkään enemmän Muumi-hammastahnasta, mutta äiti ostaa sitä harvoin, koska se maistuu liian hyvälle ja söisin sitä mielellän, jos vain saisin.
- Ravintolasi: Koti.
- Lempikukkasi: Minulla ei ole lempikukkaa, mutta revin mielelläni äidin kukkia!
- Vihaamasi ruoka: Piltin ruokasoseet, yäk!
- Pikaruokala: En syö pikaruokaa. Ranskanperunoita olen joskus saanut maistaa.
- Edellinen vierailusi sairaalaan: Kun putosin terassilta ja loukkasin hampaani, joka piti myöhemmin poistaa nukutuksessa. Äiti sanoi, että tästä on tulossa postaus myöhemmin.
- Huoneesi maton väri: Valkoinen, jossa on paljon erivärisiä nappikuvioita.
- Edellinen henkilö jolta olet saanut postia: P-tädiltä syntymäpäiväkortti Oulusta.
- Missä kaupassa luottokorttisi luotto täyttyy: Äidillä täyttyisi Nextin verkkokaupassa...
- Mitä teet kun olet rättiväsynyt: En mitään, mutta äidin ja isin mielestä itken ja kiukuttelen.
- Ystäväsi, jotka asuvat kauimpana: Pikkuserkut ja M-ystävä.
- Lempileikkisi: Kauppa- ruokaleikit, nuket ja sairaalaleikit
- Parhaita asioita maailmassa: Isi, äiti, isovanhemmat, kummit, eno, tädit, setä, äidin avustaja, T-taksikuski ja lelut.
- Heräämisaika: Kello 6-7 välillä.
- Nukkumaanmenoaika: Kello 20.00.

Piirtämäni perhekuva.


Terveisin: A-muru

Ps. Haluaisitteko tietää minusta vielä jotain? ;)

1 kommentti:

Jokainen kommentti on minulle tärkeä, vaikka joskus vastaaminen voi kestää! Kiitos kommentistasi! ♥